french lunch



Nachdem wir bereits am vergangenen Wochenende ein tolles Mittagessen im Wooloomooloo geniessen (Post hier) konnten, hat mein Freund am Samstag spontan vorgeschlagen Chez Patrick, ein französisches Bistro in Wanchai auszuprobieren, das leckere französische Speisen anbietet und daher einfach perfekt für ein leichtes Mittagessen war. An diesem sehr heissen Tag habe ich mich für meinen gestreiften Rock von H&M, der wunderbar feminin ist, sowie ein luftiges T-Shirt in einem zarten Rose entschieden, die ich mit meinem schwarzen Lederballerinas und zartem Schmuck kombiniert habe. 

After we enjoyed a wonderful lunch at Wooloomooloo last weekend (post here), my boyfriend has suggested spontaneously to give Chez Patrick a try, a French bistro in Wanchai, which offers delicious French food and therefore was just perfect for a light lunch on Saturday. On this very hot day, I decided for my striped skirt by H&M, which is beautifully feminine and an airy t-shirt in delicate rose, which I have combined with my black leather flats and delicate jewelry.







Please follow me on Bloglovin'!

Follow on Bloglovin
     

3 comments

  1. This is such a pretty outfit! I really love that skirt.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Das Oberteil gefällt mir richtig gut :)!

    ReplyDelete
  3. What a gorgeous, everyday look! Loving the stripes on you and the bag is beautiful :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!