white lace


Passend zum Wochenstart kommt heute mal wieder ein Outfitpost, in dem ich euch eines meiner Lieblings-Sommerkleider zeigen möchte. Das süße Spitzenkleid habe ich bereits vor ein paar Jahren durch Zufall bei Primark entdeckt und mich sofort verliebt. Leider hatte ich seit dem aber nicht so oft die Gelegenheit es zu tragen, so dass ich es nun am vergangenen Samstag zum Dinner und Kinodate mit meinem Liebsten getragen habe. 

Matching the start of the week, here is an outfit post in which I would like to show you one of my favourite summer dresses. I've already found this cute lace dress a few years ago by accident at Primark and immediately fell in love. Unfortunately, since that time I didn't have the opportunity to wear it that often, so that I've taken the chance to wear it for a dinner and movie date with my loved one.




Follow on Bloglovin

6 comments

  1. White lace is so pretty for summertime! You look lovely :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  2. Very cute..I love it

    www.jayla31.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super Outfit! :) das Kleid sieht toll aus!
    Liebe grüße, Carina

    ReplyDelete
  4. I love the flats!!! :)
    xx
    www.kalancea.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!