feminine stripes

peplum top - zara (similar), skirt - h&m, high heels - massimo dutti (similar), belt - h&m (similar), bag - balenciaga (similar), bangle - mango (similar), watch - michael kors, sunnies - massimo dutti (similar), nail polish - opi
Nachdem ich mich in diesen wunderschönen gestreiften Rock von H&M verliebt hatte und ihn nach einigem Hin und Her auch endlich mein Eigen nennen durfte, kommt heute auch ein Outfitpost mit dem neuen Lieblingsrock. Kombiniert habe ich ihn mit meinem weissen Peplumtop von Zara, das sich durch seinen Schnitt perfekt an die ausgestellte Form des Rockes anpasst und somit den femininen Stil unterstreicht. Komplettiert habe ich Outfit mit meinen schwarzen High Heels von Massimo Dutti, die durch ihren breiten Absatz sehr bequem sind, und meiner geliebten Balenciaga Tasche, die mit ihrem eher rockigen Stil einen schönen Kontrast zum femininen Outfit bildet.

After I fell in love with this beautiful skirt by H&M and after some back and forth until I could call it my own, finally here is an outfit post with this new favourite skirt of mine. I've combined it with my white peplum top by Zara, that perfectly adapts due to its cut to the flared shape of the skirt, and thus emphasizes the feminine style. I have completed the outfit with my black high heels by Massimo Dutti, which are quite comfortable due to the wide heels, and of course my beloved Balenciaga bag that is a nice contrast to the feminine outfit with its rather rocky style.







Follow on Bloglovin

1 comment

Thanks for your lovely comments!