kowloon's waterfront promenade

denim shorts - h&m, light sweater - h&m, t-shirt - h&m, coss body bag - massimo dutti, sandals - zara, bracelets - h&m, mango; sunnies - mango, head band - h&m, nail polish - opi, watch - michael kors, 
Nach einer kleinen Schaffenspause, bin ich nun wieder zurück auf meinem kleinen Blog und möchte euch ein Outfit zeigen, welches ich vor ein paar Wochen für einen Spaziergang an Kowloon's Waterfront Promenade getragen habe. Meine Liebling-Jeansshorts habe ich mit ein paar rosa Sandalen von Zara, sowie einem leichten Pullover kombiniert und schon ging  es raus zu einem Spaziergang beim strahlendem Sonnenschein und einem atemberaubendem Ausblick auf HK Island.

After a short creative break, I am now back on my blog and would like to show you an outfit that I wore a few weeks ago for a walk to Kowloon's waterfront promenade. My favorite denim shorts combined with a pair of pink sandals, and a light sweater and off we went for a walk in  bright sunshine and with a breathtaking view of HK Island.







Follow on Bloglovin

5 comments

  1. Love the peachy sweater and that lovely vintage purse!

    ReplyDelete
  2. Schöne Bilder und ein tolles Outfit! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Beautiful outfit and sandals, as always! Loving those sandals :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  4. sehr schönen style hast du! :)

    Ich bin neu hier und würde mich sehr über einen Besuch auf meinem Blog freuen!
    http://lovewithlemonade.blogspot.de/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!