workwear

Thursday, March 20, 2014


t-shirt - h&m, ripped jeans - mango, boucle jacket - h&m, belt - h&m, classic city bag - balenciaga, high heels - zara, bracelet - stradivarius, nail polish - opi, lip stick - maybelline jade
Heute möchte ich euch mal wieder ein Outfit zeigen, das ich so auch ganz ähnlich letzte Woche zur Arbeit getragen habe. (Bei der Wahl meiner Schuhe habe ich da allerdings meinen geliebten Boots von Staccato den Vorzug gegeben.)
Wie ich euch bereits in diesem und diesem Post verraten hatte, gibt es bei meinem Job keinen formellen Dresscode, so dass jeder eigentlich tragen kann, was er oder sie mag! Für mich darf es daher auch schon mal eine zerrissene Jeans mit T-Shirt sein, die ich dann aber mit meiner Boucle-Jacke von H&M kombiniere, um so dem sportlichen Outfit einen  schicken Touch zu geben.

Today I want to show you an outfit that I've worn in a quite similar way for work last week. (However, when choosing my shoes, I preferred my beloved boots from Staccato at that time.)
As I had told you already in this and that post, there is no formal dress code in my office, so that everyone can wear what they like! Therefore, I sometimes even wear a pair of ripped jeans with T-shirt, which I then combine with my boucle jacket from H&M to give the sporty outfit a chic touch.






Follow on Bloglovin

4 comments:

  1. die Jeans gefällt mir total gut, auch die Tasche find ich toll :) simples aber schönes outfit für die arbeit :) xx

    www.lackofcolor.at

    ReplyDelete
  2. Killer outfit, as always! Loving that jacket :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  3. Love the outfit! And the bag is to die for :D

    Cheers from Vienna,

    www.stylesandbox.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...