shift

shift dess - h&m, cardigan - h&m, tights - h&m, booties - staccato, belt - h&m, necklace - accessorize, bangle - mango, watch - fossil, bag - balenciaga
Nachdem ich euch bereits letzte Woche ein Outfit (Post hier) gezeigt habe, das ich auch gerne mal ins Büro anziehe, kommt heute ein weiteres Officeoutfit und zwar ein Etuikleid von H&M, das ich mir während meines letzten Urlaubs in Deutschland gekauft hatte. Ich war schon länger auf der Suche nach einem officetauglichen Kleid, dass nicht zu kurz oder zu eng ist und bin wirklich glücklich mit meiner Wahl. Was meint ihr?

After I've already shown you an outfit (post here) that I like to wear to the office last week, here is  another Office Outfit for you namely a shift dress from H&M, which I had bought during my last vacation in Germany. For some time I was on search of a suitable office dress, that is not too short or too tight and I'm really happy with my choice. What do you think?



Follow on Bloglovin

2 comments

Thanks for your lovely comments!