chocolate chocolate cupcakes

Tuesday, March 18, 2014


Nach einer kleinen Ewigkeit habe ich am Sonntag endlich wieder die Zeit gefunden in meiner kleinen feinen Küche zu backen und da ich vor kurzem diese wunderschönen Backfoermchen für Cupackes mit Chevronmuster gefunden habe, habe ich mich spontan für dieses Rezept entschieden. Schokolade und das gleich in doppelter Ausführung ist einfach immer lecker und eine gute Wahl, so dass das fertige Ergebnis selbst meinen Freund, der ja eigentlich nicht so gerne Schokolade mag, überzeugt hat.

After what feels like an eternity I have finally found the time for baking in my tiny kitchen again on last Sunday and since I've found theses beautiful baking cups for cupcakes with beautiful chevron pattern, I decided spontaneously for this recipe. Chocolate and even in duplicate is simply delicious and always a good choice, so that the finished result has even convinced my boyfriend who actually do not like chocolate.




Follow on Bloglovin

5 comments:

  1. Sieht das lecker aus :) ich habe gestern auch Cupcakes gepostet. Meine sind allerdings mit Lavendel.
    LG Kuchenfee
    http://kuchen-fee.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. siehen so toll aus!!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. they look so good!
    Please check out our blog at www.beautyshareit.com
    PS- You can post your blog posts straight to our website to get featured! xx

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...