old denim

denim jacket - miss sixty (similar), sweater - h&m (similar), pants - zara (similar), moccasin - aldo (similar), messenger bag - massimo dutti (similar), scarf - h&m (similar), bracelets- h&m 
Nachdem ich eine kleine Schaffenspause auf meinem Blog eingelegt habe, da ich einfach nicht mehr die Zeit gefunden habe meinem kleinen Hobby nachzugehen, bin ich nun wieder zurück und möchte euch gleich ein neues Outfit zeigen. Eine zeitlang war ich von Jeansjacken überhaupt nicht begeistert, so dass meine alte Miss Sixty Jeansjacke ein trauriges Dasein in meinem Kleiderschrank fristen musste. Mittlerweile finde ich aber wieder Gefallen an ihr und habe sie daher mit meiner khakifarbenen Hose von Zara und meinem grauen Sweater von H&M kombiniert.

After I made a small break on my blog,due to the fact that I simply no longer had the time to pursue my little hobby, I am back now and you would like to show you a new outfit today. For a while I wasn't thrilled with denim jackets at all, so that my old Miss Sixty denim jacket had a sadly exist in my wardrobe. But in the meantime, I like it more and more again and have therefore combined my old jacket with my khaki pants from Zara and my gray sweater from H&M.





Follow on Bloglovin

8 comments

  1. I like the jeans and the loafers. Cutely casual and charming outfit.

    johnbmarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Du Hübsche :-)

    Philipp

    ReplyDelete
  3. Pretty look girl! ;)

    Blog: http://therubberdoll.com/
    Ig: http://instagram.com/therubberdollbypepa#
    Fb:http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  4. tolle jacke :)

    ich würde mich wirklich wahnsinnig über feedback freuen <3
    http://heavenlyunfabulous.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. Eine gute Jeansjacke hat man einfach für Ewigkeiten! Süße Schuhe ;).

    Liebste Grüße,
    Vanessa von Vaneshion
    Facebook

    ReplyDelete
  6. What a great jacket! Loving the bracelets too :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  7. I love zara! great way to casually wear a denim jacket :) Thank you so much for visiting my blog, I am your newest follower on gfc and bloglovin! hope you follow me back :)
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!