my favorite nail polishes - winter 2013

my favorite nail polishes winter 2013



Wie ihr bestimmt schon mitbekommen habt, bin ich ein grosser Fan von OPI Nagellacken und bis auf ein oder zwei Ausnahmen, sind auch wirklich alle meine Lacke von OPI. Ich finde die Qualität der Lacke richtig gut und die Farbauswahl ist einfach unglaublich gross, so dass es nicht leicht ist, sich für eine Farbe zu entscheiden. Da ich auch immer wieder neue Farben ausprobiere, möchte ich euch heute mal vier meiner Lieblinge in diesem Winter vorstellen, die ich euch nur empfehlen kann. Anfangen möchte ich mit "My pointe exactly", einem zarten Grauton, der euern Nägeln einen wunderschönen leichten Hauch verleiht. Mein zweiter Liebling ist "My vampire is buff", den ich mir im Sommer gekauft habe, als ich eigentlich auf der Suche nach einem weissen Nagellack war. Dieser Beigeston sieht besonders edel aus und passt auch wunderbar zu warmen Rottönen. Und wenn wir auch schon bei Rottönen sind, darf natürlich auch ein warmes Burgunderrot in Form der Farbe "Manicurist of Seville" nicht fehlen, da diese Farbe schon seit letztem Winter zu meinen absoluten Must-Haves gehört.
Und last but not least, kommt nun mein All-Time-Favourite "You don't know Jacques", den ich eigentlich das ganze Jahr ueber getragen habe und ihn schon seit mehr als drei Jahren zu meinen Lieblingen zählen darf. Er passt einfach zu allen Farben, den ihn zum perfekten Begleiter im Alltag macht.

As you probably already have noticed, I'm a big fan of OPI nail polishes and up to one or two exceptions, all of my nail polishes are from OPI.  In my opinion the quality of the nail polishes is just great and the color selection is unbelievable large, so it is not easy to decide on a color. Since I always try out new colors, I would like to introduce to you four of my favorites this winter, which I recommend to you. I'll start with "My pointe exactly", a delicate shade of gray, which gives your nails a beautiful light touch. My second favorite is "My vampire is buff" that I bought in summer, when I was actually looking for a white nail polish. This beige shade looks very classy and fits nicely with warm red tones. And if we are already talking about reds, of course, a warm burgundy color in form of "Manicurist of Seville" should not be missed, as this colors one of my favorites and a must have since last winter.
And last but not least, now comes my all-time favorite "You do not know Jacques" I've actually worn all year round and can count him among my favorites for more than three years. It easily fits on all colors, makes it the perfect companion in everyday life.

Follow on Bloglovin

1 comment

  1. I believe OPI is a good brand. I'm bad with manicure so I would usually go to the nail spa and have it done. I see a lot of nail spa here using OPI as well. Recently I discovered Chanel's nail polish are pretty good too.

    P.S. Hey, if you have some time, do drop by and give support to join our giveaway. We're giving out an iPad Air to a lucky winner for Christmas. You could be the lucky one too =)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!