meet my beautiful new baby!

shirt - h&m, jeans - mango, shoes - zara, necklace - stradivarius, bracelets - h&m, sunnies - massimo dutti, bag - balenciaga classic city, nail polish - opi
Auf Instagram habe ich euch ja schon gezeigt, dass ein grosser Traum für mich in Erfüllung gegangen ist, denn ich darf seit kurzem eine Balenciaga City Classic mein Eigen nennen. Bereits seit mehreren Jahren (und das ist wirklich nicht übertrieben!) bin ich in diese Tasche verliebt und habe immer wieder mit ihr geliebäugelt. Ich finde sie einfach wunderschön und mit ihrer "neutralen" Hardware einfach super kombinierbar mit goldenem Schmuck, so wie in dieser Bildern, oder auch mit silbernen Accessoires. 

On Instagram I have already shown you that a big dream of mine came true, since recently I may called a Balenciaga City Classic my own. For several years (and that's no exaggeration!) I'm in love with this bag and have always flirted with this beauty. I think it absolutely beautiful and with the "neutral" hardware super easy to combine with golden jewelry, such as shown in these pictures, or with silver accessories.




Follow on Bloglovin

3 comments

  1. Looks great. Have to say. And you know how to wear what with what!

    Ayesha
    Defining Me

    ReplyDelete
  2. What a beautiful bag! Nice choice! xo

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  3. Ich mag die Tasche total! - Ein richtiger Allrounder!
    In Kombination mit den süßen Schuhen gefällt mir der Look sehr gut! <3

    Liebste Grüße,
    Vanessa von Vaneshion
    Facebook

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!