chocolate cream puffs

chocolate cream puffs
Nachdem ich schon Windbeutel mit Kirschen und Pfirsichen gemacht habe, war es nun auch langsam aber sicher an der Zeit, dass ich Windbeutel mit einer luftig leckeren Schokoladencreme mache, denn wie ihr ja wisst, liiiiiiieeeebe ich Schokolade ueberalles. Und obwohl ich kein Rezept für die Füllung hatte, war das fertige Resultat bestehend aus geschlagener Sahne, Vanillezucker und Kakao sehr lecker.

After I've made ​​cream puffs with cherries and peaches, it was now time that I make cream puffs with an fluffy delicious chocolate cream, because as you know, I looooove chocolate over everything. And even though I had no recipe for the filling, the final result was very tasty consisting of whipped cream, vanilla sugar and cocoa.







Follow on Bloglovin

3 comments

  1. Mmmmmmm, I'm gonna get puffy after eating those puffs :D

    ReplyDelete
  2. Yummy! Windbeutel finde ich auch super und am liebsten die mit Schoko. Perfekt für den Winter.

    LG Kuchenfee

    http://kuchen-fee.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Mmmm, you always share the tastiest-looking recipes! This one looks great! xo

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!