fashion inspiration: winter wardrobe 13

winter wardrobe 13


Hier kommt nun, nachdem ich in diesem Post schon meine Wardrobe Essentials für den Herbst gezeigt habe, meine Essentials für den Winter. Da wir in Hong Kong mit nicht ganz so kalten Temperaturen zu kämpfen haben, sind dicke Daunenjacken nicht notwendig und es reicht ein Mantel oder Cape mit Schal. Diesen Winter mag ich ganz besonders gerne  Neutral Colors in Kombination mit Schwarz. Welches sind eure Lieblingsfarben für den Winter? 

Here are, after I've already shown my Wardrobe Essentials for Fall in this post, my essentials for winter. Since we don't have to fight in Hong Kong with very cold temperatures, thick down jackets are not necessary and a coat or cape with scarf is just fine. This winter I like especially neutral colors in combination with black. What are your favorite colors for winter?
Follow on Bloglovin

2 comments

  1. Great fashion inspiration! Loving that camel-coloured cape and the shimmery dress beside it, especially :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  2. Jap, find ich gut, da könnt ich einiges davon so übernehmen. Besonders gefällt mir der gemusterte Cardigan, das Cape und der getupfte Pulli.

    Liebe Grüße, Mona
    Traumtänzer

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!