Central

dress (worn as  a skirt) - h&m, denim shirt - h&m, belt - gift from a friend, messenger bag - massimo dutti, bracelets - h&m, sandals - h&m, sunnies - mango, nail polish - opi
Am Samstag fiel meine Outfitwahl fuer einen Termin in Central auf mein hell-tuerkises Kleid von H&M, das ich euch bereits hier gezeigt habe und auch dieses Mal habe ich es nicht als Kleid, sondern als Rock getragen. Kombiniert mit meinem Denimshirt und Sandalen, war ich dann auch perfekt angezogen, um mich nach meinem Termin noch mit meinem Freund zu einem späten Frühstück zu treffen.

On Saturday, my outfit selection for an appointment in Central fell on my light turquoise dress from H&M, which I have already shown you here and also this time I haven't worn it as a dress, but as a skirt. Combined with my denim shirt and a pair of sandals, I was also perfectly dressed to meet my boyfriend after my appointment for a late breakfast.






Follow on Bloglovin

9 comments

  1. I love summer looks! great shirt
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. Hübsche Bilder und ein tolles Outfit. :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Ich musste erst einmal schauen, wo du bist. Beim ersten Blick dachte ich nämlich: "um Gottes willen, wie kalt ist das bitte?" Hong Kong - ich bin ja ein bisschen neidisch! :D
    Aber wirklich ein sehr schönes Outfit. Ich bin zwar kein Denim-Hemd-Fan, aber die Kombi gefällt mir :)

    ReplyDelete
  4. Loving this look. Always so versatile to use a dress as a skirt.

    ReplyDelete
  5. Love this whole look! Effortless and chic.

    Thanks for linking up with us at All Things Thursday!
    Elise @ Hunters of Happiness

    ReplyDelete
  6. you look SO chic and put together- i love the simpleness of this outfit. and a girl can never go wrong with a chambray top ;)

    PS- I found you through the Perfectly Coutured link up :)

    xo Marlen
    Messages on a Napkin

    ReplyDelete
  7. Thanks for linking up with Style Sessions! Love your look. xo Jess jessstylerules.com

    ReplyDelete
  8. what a simple yet chic look! I just love it :)

    ~Chioma
    C's Evolution of Style

    ReplyDelete
  9. very cute! I've been meaning to try the knotted chambray look. Found you via the link up.
    ~Ellen
    www.everydayfancy.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!