yellow meets neutral

maxi skirt - stradivarius, t-shirt - h&m, belt - cotton on, sandals - h&m, bangles - h&m, necklace - accessorize, sunnies - massimo dutti, ring - topshop, messenger bag - massimo dutti, nail polish - nicole by opi
Letztes Wochenende kam mal wieder mein Maxirock von Stradivarius zum Einsatz, als mein Freund und ich einen kleinen Nachmittagsspaziergang mit anschliessendem Kinobesuch gemacht haben. Aufgrund des kräftigen Gelbtons des Rockes fiel meine Wahl für den Rest meines Outfits auf neutrale Farben, wie Grau und Braun. Aber ganz auf Farbe konnte ich dann auch nicht verzichten und habe auf meinen Nägeln ein leuchtenden Lilaton getragen. 

Last weekend I was wearing my maxi skirt from Stradivarius again, when my boyfriend and I did a little afternoon walk followed by a nice evening at the cinema. Due to the strength of the yellow hue, my choice for the rest of my outfit fell to neutral colors such as gray and brown. But I couldn't disclaim some color and have worn a bright mauve on my nails.






Follow on Bloglovin

6 comments

  1. Loving this look,Absolutely gorgeous you are!!!here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Nurse Costume Manufacturer
    Sexy Nurse Costumes Manufacturer

    Keep in touch,best wish for you.

    ReplyDelete
  2. Ein wunderschönes Outfit! Ich bin gerade auch total der Gelb-Fan, wie du auch auf meinem Blog sehen kannst;)

    ReplyDelete
  3. Toll siehst du aus! Vor allem der Rock gefällt mir! :)

    Liebe Grüße,
    Verena von www.whoismocca.com

    ReplyDelete
  4. Schöner Rock :))
    Hättest du Lust auf eine gegenseitige Blogvorstellung?

    Liebst, Melanie

    ReplyDelete
  5. Loving this look! The yellow is the perfect pop of color:)

    ReplyDelete
  6. Oh! I LOVE this!! The skirt is gorgeous. I love maxi skirts!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!