recipe: semolina pudding with apricot sauce


Normalerweise gehört für mich zu einem perfekten Sonntagabend, ein riesengrosser Eisbecher, den ich sowohl im Sommer, als auch im Frühling, Herbst und auch Winter essen kann. Letzten Sonntag habe ich aber mal eine kleine Ausnahme gemacht, da ich unbedingt dieses Rezept fuer Griesspudding mit Aprikosensauce ausprobieren wollte. Ich bin nämlich ein grosser Fan von Griesspudding und finde ihn besonders in Kombination mit Früchten super-lecker. Mögt ihr Griesspudding auch so gerne?

Usually, a huge sundae is part of a perfect Sunday evening for me, since I can eat it in summer, spring, autumn and winter time. But last Sunday, I have made a small exception because I wanted to try this recipe for semolina pudding with apricot sauce. I'm a big fan of semolina pudding and think it is super-delicious, particularly when combined with fruit. Do you also like it?







Follow on Bloglovin

2 comments

  1. Yummy!!!
    Nice day:)
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. So yummie, I love apricot. Now I'm craving this!

    Cee. ♥
    Code Overdressed

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!