new shoes

peplum top - zara, shorts - h&m, shoes - zara, clutch - mango, necklace - zara, nail polish - opi
Letztes Wochenende hatte ich auch endlich die Gelegenheit meine neuen Schuhe auszuführen, die ich vor kurzem bei Zara entdeckt habe und für gerade einmal die Hälfte des regulären Preises erstanden habe. Ich konnte bei dem Preis einfach nicht widerstehen, da ich sie auch schon zuvor gesehen hatte und sie mir gut gefallen haben. Kombiniert habe ich sie mit meinen gemusterten Shorts von H&M (hier bereits gesehen) und meinem geliebten Peplum-Top von Zara.

Last weekend I finally had the opportunity to wear my new shoes that I have discovered recently at Zara and bought for just half of the regular price. I just could not resist, when I saw the price, since I had already seen them before and liked them very much. I combined them with my patterned shorts from H&M (already seen here) and my beloved peplum top from Zara.







Follow on Bloglovin

11 comments

  1. So beautiful! :)

    http://bruh-correa.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  2. Wow, die Schuhe sind toll. Ich mag das ganze Outfit, du siehst fabelhaft aus.

    Liebe Grüße, Mona
    Traumtänzer

    ReplyDelete
  3. Die Schuhe sind ein Träumchen! :-)

    Liebe Grüße
    Lupa

    ReplyDelete
  4. Very nice new shoes! Nice outfit to go with these shoes. I also adore the shorts and the necklace.

    johnbmarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wow sehr toll *-*
    vor allem die Schuhe *-*

    Love,
    Sweetflower

    ReplyDelete
  6. What a great outfit!! You look gorgeous!!

    ReplyDelete
  7. you have a lovely blog <3 this outfit is so cool, and the shoes are gorgeous!!
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/stormiabymai
    kisses ♥

    ReplyDelete
  8. They are gorgeous! And so is that necklace!! I love it! Love you polish and lipstick too! They look great on you. Thanks so much for sharing this at "That's My Style" Link Party!!! You made my day. I do hope you'll join in again. I can't wait to see what you have to share this week. :)

    Karla @ www.MySerendipitousLife.com

    ReplyDelete
  9. Schöner Look :) Jetzt ist es nur leider schon wieder zu kalt dafür ... :D Liebst, Neele♥

    ReplyDelete
  10. Great outfit! It's perfectly put-together!

    ♥Emma, from It's Emma Elise

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!