direction: home!



Endlich, endlich ist es wieder soweit und ich fliege heute Abend zu meiner Familie nach Deutschland! Ich freue mich jedes Mal so sehr auf sie, dass ich den 11 Stunden langen Flug kaum abwarten kann und vor lauter Vorfreude fast platzen könnte! Wie ihr euch sicher vorstellen könnt, möchte ich in den nächsten Tagen jede Sekunde mit meinen Lieben verbringen und habe daher einige Posts fuer euch vorbereitet, so dass es hier nicht so still ist!

Finally the time has come and I will fly to my family in Germany tonight! I always look forward to this moment that I can hardly wait during the 11 hours long flight until I see my family again and could almost burst from anticipation! As you can imagine I want to spend every single second with my loved ones in the next days, so that I have prepared some posts for you!

Follow on Bloglovin

2 comments

  1. Ah, how exciting! Have an amazing trip :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  2. how sweet! Have a lovely holiday!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!