still long hair

blouse - bershka, skirt - cotton on, cardigan - h&m, belt - cotton on, bracelet - h&m, bag - comma, tights - no name, boots - deichmann, nail polish - opi
Wie ihr seht habe ich auf diesen Fotos noch immer meine langen Haaren, denn als ich gestern die Speicherkarte meiner Kamera überprüft habe, sind mir noch diese Outfitbilder in die Hände gefallen. Und natürlich möchte ich sie euch nicht vorenthalten! Das Wetter war an diesem Tag leider gar nicht so schoen, sondern bewölkt und regnerisch, so dass ich nicht auf Stiefel und Strumpfhose verzichten konnte. 

As you can see, I still have my long hair in these photos. And this is because I've checked my memory card of my camera yesterday and found these outfit pictures. And of course I do not want to hide from you!The weather was not so nice on that day, cloudy and rainy, so that I could not do without boots and tights.






Follow on Bloglovin

17 comments

  1. I love your hair:)
    kisses from milano
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Loving the floral with the burgundy. You look great! xo

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  3. Hey,
    great Look! I love this florastyle!
    Suits you so good.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. ooh, i adore this look! The skirt,top, cardi, nails - all perfect!
    xx

    www.atipsytart.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gorgeous floral top! And great with that dark red skirt :)

    ReplyDelete
  6. Die Bluse ist toll und deine Haare sind echt ein Traum!

    IN BED WITH FASHION

    ReplyDelete
  7. Great outfit! Beautiful blouse!

    You want to follow each other in the GFC and Bloglovin?

    Best wishes,
    http://vgolove1.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  8. love your take on florals and your nails compliments the look so well.

    ReplyDelete
  9. Just adore that skirt! Such a cute look! Thank you so much for visiting my blog! Would you like to follow each other on GFC, Bloglovin, FB, etc? Just leave a comment on my blog and let me know. Thanks:)!

    ReplyDelete
  10. Super schöner Blog - gefällt mir echt gut!
    Macht weiter so Liebes :)

    Würde mich freuen, wenn du auch mal bei mir
    vorbeischaust: http://miss-poupette.blogspot.de/

    Liebste Grüße an dich, L. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank fuer deinen lieben Kommentar!

      Delete
  11. Hi Nicole! It's been a while, but I really love your new look of the site! Beautiful blouse and such a perfect in-between season look. You look amazing as always :) xo akiko
    Style Imported

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your kind words!

      Delete
  12. Ich find deinen Rock total klasse! Und du hast wirklich einen schönen Blog! In Hong Kong zu leben stell ich mir total spannend vor! Möchte da auch unbedingt mal hinreisen :)

    liebe Grüße <3

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!