fantastic four clutches

fantastic four clutches


3.1 Phillip Lim , 3,775 HKD / Charlotte Olympia , 6,900 HKD / Sergio Rossi real leather handbag, 4,075 HKD / Alexander McQueen , 20,380 HKD

Im Alltag trage ich eigentlich immer meine grosse Tasche von Comma mit mir rum, in der ich einfach alles was man (möglicherweise) gebrauchen könnte auch dabei habe, sei es ein paar feuchte Taschentücher, einen Regenschirm, mehrere Lippenpflegestifte usw. Wenn es aber zum Abend kommt, mag ich es lieber etwas kleiner und finde Clutches dafür einfach perfekt. Neben der optimalen Größe, gibt es Clutches mittlerweile auch in so vielen unterschiedlichen Farben und Styles, so dass wirklich für jeden Geschmack und Anlass das Passende dabei ist. Oben seht ihr (m)eine kleine Auswahl an Clutches, die ich einfach fabelhaft finde. Welche ist euer Liebling?

In workaday life I use almost everyday my big bag from Comma, in which I carry almost everything I might (possibly) need, whether a couple of wet tissues, an umbrella, several lip balms, etc. But when the evening comes, I prefer it a bit smaller and clutches are just perfect. In addition to the optimal size, clutches are also available in so many different colors and styles, so that there is the right clutch for every taste and occasion. Above you see my selection of fabulous/fantastic clutches. Which is your favorite?

Follow on Bloglovin


(This post has been submitted to the IFB project #97: Show us your favorite clutches!)

1 comment

  1. id like to invite u to my OASAP giveaway

    http://rnrfairytale.blogspot.com/2013/05/giveaway.html

    xx

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!