cherry cream puffs


Beard Papa's ist eine Kette in Hong Kong, die super-leckere Windbeutel mit den unterschiedlichsten Füllungen anbietet und (wirklich) jedes Mal, wenn ich an einem der Läden vorbeikomme, muss ich ein paar kaufen. Da mein Freund, die genauso gerne mag, wie ich, habe ich mir vor ein paar Wochen selber mal daran versucht ein paar Windbeutel mit Kirschen und Sahne zu machen. Das Ergebnis hat mich echt überzeugt und ist eine tolle Alternative zu Beard Papa's Windbeuteln!

Beard Papa's is a chain in Hong Kong, which offers super-delicious cream puffs with a variety of fillings and every time  when I pass one of the stores, I have to buy a few of them. As my boyfriend loves the cream puffs as much as I do, I decided to try to make somecream puffs with cherries by myself a few weeks ago. The result has convinced me and is a great alternative to Beard Papa's cream puffs!






Follow on Bloglovin

4 comments

  1. that looks delicious!!! the layout of ur blog is so nicee as well.

    new follower <3

    xx Michelle

    mich-ette.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  2. I love beard papa's! those look amazing! cheers!
    http://www.carlytati.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!