changes



pants- h&m, t-shirt - primark, cardigan- h&m, shoes - aldo, bag - comma, scarf - zara, watch - michael kors, nail polish - opi
Bevor das Wochenende sich dem Ende neigt, möchte ich noch ein paar Outfitbilder zeigen, die bereits vor einigen Wochen entstanden sind und wohl vorerst die letzten Bilder mit meinen langen Haaren sein werden.  Gestern war ich nämlich beim Friseur und habe mir meine Haare um ein ganzes Stück abschneiden lassen. Ich bin noch nicht ganz von der neuen Frisur überzeugt und brauche wohl noch etwas Zeit, um mich mich daran zu gewöhnen, aber Veränderungen sind ja nie verkehrt, oder?

Before the weekend draws to a close, I want to show you some outfit pictures that have been taken several weeks ago and probably will be the last pictures with my long hair for now! Since yesterday I was at the hairdresser and have had my hair cut into a shoulder-length. I'm still not totally convinced by the new hairstyle and probably need some time to get used to it, but changes are never wrong, right?






Follow on Bloglovin

6 comments

  1. love that burgundy pants! so chic
    kisses from milano
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Hey,

    dein Outfit ist wirklich sehr schön :) hast du vielleicht lust, einer neuen Modecommunity beizutreten?
    http://www.mystylehit.de/

    ReplyDelete
  3. Great outfit! Loving the colour of the jeans especially! Looking forward to seeing the new haircut :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!