at the movies

dress - cotton on, cardigan - h&m, sandals - cotton on, messenger bag - massimo dutti, bracelet - stradivarius, necklace - accessorize, glasses - ralph lauren, nail polish - "my pointe exactly" opi
Vor kurzem waren mein Freund und ich mal wieder (nach einer langen Zeit) im Kino und haben uns eine lustige Komödie angeschaut. Fuer diesen relaxten Nachmittag habe ich mich für dieses Kleid entschieden, das ich in den Tiefen meines Kleiderschranks durch Zufall wiederentdeckt hatte, als ich eigentlich auf der Suche nach einem ganz anderen Kleid war. Da ich im Moment die Farbe "Blau" total gerne mag, war das Kleid schnell mit einer blauen Strickjacke komplettiert.

Recently my boyfriend and I went to the cinema (after a long time) and watched a funny comedy. For those relaxing afternoon I've decided to wear this dress, which I had re-discovered in the depths of my closet by accident when I was actually looking for a different dress. As I love the color "blue" at the moment, the dress was quickly completed with a blue cardigan.





Follow on Bloglovin

2 comments

  1. Perfect casual outfit for a day at the movies! The dress and shoes are super adorable :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!