spring, where are you?


blouse - zara, pants - h&m, jacket - zara, shoes - cotton on, bag - comma, nail polish - opi

Eine meiner absoluten Lieblingsfarben der letzten Saison ist definitiv Weinrot (auch Oxblood genannt) und da es bei uns in Hong Kong auch noch nicht ganz so frühlingshaft ist, habe ich mich bei diesem Outfit neben meiner Tweedjacke von Zara fuer meine weinrote Jeans entschieden, die kombiniert mit ein paar schwarzen Ballerinas ein perfektes Outfit fuer einen kleinen Einkaufsbummel bildet.



One of my absolute favorite colors of last season is definitely burgundy (also called oxblood)  and since the weather in Hong Kong is not spring-like, I've decided on my tweed jacket from Zara and my favorite burgundy jeans which combined with a pair of black ballerinas makes a perfect outfit for a little shopping tour.





Follow on Bloglovin

1 comment

Thanks for your lovely comments!