departure

t-shirt - h&m, jeans - h&m, shoes - h&m, bracelet - h&m, watch - michael kors, nail polish - opi 
Heute möchte ich euch das letzte Outfit aus unserem Urlaub im wunderschönen Banyan Tree Sanya zeigen und zwar handelt es sich dabei um mein "Abreise"-Outfit, dass wie ihr ja wisst bestimmte Kriterien erfüllen muss, die ich euch bereits hier erläutert habe und dieses Outfit entspricht ihnen zu 100%. Das T-Shirt mit wunderschönen Ziersteinen ist von H&M und ist durch seinen lässigen Schnitt einfach perfekt zu einer klassischen Jeans. Dazu habe ich meine goldenen Lieblingssandalen von H&M gewaehlt, die passen wunderbar zu den goldenen Details des Shirts passen. 

Today I want to show you the last outfit from our holiday at the beautiful Banyan Tree Sanya and this is my "departure" outfit, that has to meet some certain criteria, as I've already explained here and this outfit answer them to 100%. The T-shirt with beautiful decorative stones is from H&M and is characterized by its casual fit, which is matching perfectly to a classic jeans. In addition I have chosen my favorite gold sandals from H&M, which fit perfectly with the golden details of the shirt.





Follow on Bloglovin

5 comments

  1. Ein wirklich schönes Outfit. :)
    Liebe Grüße.

    ReplyDelete
  2. Beautiful sandals! I love flat sandals so much!

    xx

    ReplyDelete
  3. Beautiful outfit! Love the detailing on the top and those sandals are great! xo

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!