breezy dress

bandeau dress - cotton on, sandals - h&m, ring - cotton on, bracelet - h&m, sunnies - massimo dutti, bag - log on, nail polish - opi
Dieses Kleid habe ich bei Cotton On schon vor einer ganzen Weile im Sale entdeckt, aber hatte bisher leider noch keine Gelegenheit es zu tragen. Die Temperaturen von 28-30 Grad Celsius in Sanya waren aber einfach perfekt, um ein luftiges Bandeaukleid mit Sandalen zu tragen. Kombiniert mit ein paar wenigen Accessoires war mein Outfit komplett für unser erstes Frühstück im Banyan Tree!

I found this dress at Cotton On a while ago on sale, but haven't had the opportunity to wear it yet. But the temperatures of 28-30 degrees Celsius in Sanya were just perfect to wear a breezy bandeau dress with sandals. Combined with a few accessories my outfit was complete for our first breakfast at Banyan Tree!






Follow on Bloglovin

3 comments

  1. Ooh, ja - ich trat anfangs dem Peplum-Trend auch total misstrauisch entgegen. :D aber jetzt liebe ich ihn <3
    Cotton On haben wir hier gar nicht, dabei habe ich schon gehört, dass es dort manchmal echt tolle Sachen gibt :o :( Möchte auch wieder mit Kleidern rausgehen!
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  2. What a perfect dress for spring! The floral print is lovely :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  3. Loving your simple yet luxe gold sandals--they're the perfect compliment to that gorgeous printed sundress you have on! :)

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    P.S. It must be really awesome living in HK, I'm so jealous!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!