Welcome back!

sweater - h&m, blouse - h&m, pants - h&m, necklace - h&m, watch - michael kors, bag - comma, shoes - aldo, nail polish - opi

Nach einer halben Ewigkeit, melde ich mich nun endlich wieder zurück auf meinem Blog! In den letzten Wochen habe ich leider nicht die Zeit gefunden mich um meinen Blog zu kümmern und regelmäßig zu bloggen, da ich einfach so viele andere Dinge um die Ohren hatte. Aber das soll sich nun ändern! :-) Und hier kommt auch gleich ein neuer Outfitpost, in dem ich euch ein Outfit zeigen möchte, das ich vor ein paar Wochen zu einem Kino-Date mit meinem Freund getragen habe. Meine Wahl ist auf meinen gestreiften Pullover von H&M gefallen, den ich mit einer Bluse und einer Statementkette kombiniert habe. Meine Loafers von Aldo, die ich Sale zum halben Preis erstanden habe, liebe ich total, da sie einfach total bequem sind!

After ages, I'm  finally back on my blog! In recent weeks, I haven't found the time to take care of my blog and to blog regularly, because I just had so many other things to do. But this is about to change! :-)
And here is a new outfit post, in which I would like to show you an outfit that I've worn a few weeks ago at a cinema date with my boyfriend. My choice fell on my striped sweater from H&M, which I combined with a blouse and a statement necklace. I'm totally in love with my loafers from Aldo that I bought for half price on sale, because they are so comfortable!






Follow on Bloglovin

4 comments

  1. Der Nagellack gefällt mir total gut! (Das Outfit natürlich auch :)

    ReplyDelete
  2. can't go wrong with black and white! I am in love with this pairing right now. And your nails are a nice pop of color!

    ReplyDelete
  3. Welcome back! Loving the striped sweater and pastel nails. Such a fresh look for spring! You look great :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!