blue stripes

striped shirt - zara, skirt - h&m, cardigan - stradivarius, belt - cotton on, tights- h&m, boots -deichmann, nail polish - opi, wtach - michael kors
Wie ihr bereits bei Instagram sehen konntet, sind mein Freund und ich nach einer wundervollen Zeit in Sanya wieder zurück in Hong Kong und bevor ich euch mit Fotos aus unserem Urlaub zeigen kann, muss ich diese erst sortieren. Daher möchte ich euch heute ein Outfit zeigen, das ich vor unserem Urlaub zu einem Mittagessen mit ein paar Freunden getragen hatte. Das Streifenshirt hatte ich bei Zara im Sale vor einer ganzen Weile erstanden und es hat sich zu einem meiner absoluten Lieblinge in meinem Kleiderschrank entwickelt, da es ein Klassiker ist und man es wunderbar kombinieren (siehe hier) kann.

As you already could see on Instagram, my boyfriend and I are back in Hong Kong from a wonderful time in Sanya and before I can show you the photos of our vacation, I need to sort them which needs some time. Therefore, I would like to show you an outfit today that I had worn before our holiday to a lunch with some friends. I bought this striped shirt at Zara on sale a while ago and it has developed into one of my absolute favorites in my closet due to the fact that it's a classic and it can be combined easily (see here).






Follow on Bloglovin

7 comments

  1. Lovely look! I'm such a sucker for stripey shirts and this one looks so perfect with that skirt! And love how sunny and springy it looks where you are :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  2. Like the blue striped top.

    http://www.lattesandlipstick.com/

    ReplyDelete
  3. i love stripes, great for spring
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Tolles Outfit. Der Marinelook geht immer :)
    Liebe Grüße und frohe Ostern!

    ReplyDelete
  5. Schön kombiniert! Ich mag die lange Jacke über dem kurzen Rock - und die Farben stehn dir einfach gut.
    LG
    Christiane

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!