winter walk

sweater - h&m, skirt - cotton on, jacket - miss sixty, scarf - cotton on, tights - h&m, boots - aldo, nail polish - opi
Mein Paillettenpullover von H&M gehört nach wie vor zu meinen Lieblingsteilen, so dass ich ihn am vergangenen Wochenende aus den Tiefen meines Kleiderschranks geholt habe, um ihm mit meinem aktuellen Lieblingsrock (hier und hier) zu kombinieren. Mit meinen Boots war das Outfit für einen kleinen "Winterspaziergang" komplett!

My sequined sweater from H&M is still one of my favorite pieces, so that I have taken it  from the depths of my closet to combine it with my current favorite skirt (here and here). Together with my boots,  the outfit for a little "winter walk" was complete!






Follow on Bloglovin

5 comments

  1. sieht toll aus! dunkelrot und grau gehört zu meinen Lieblingsfarbkombinationen! :)

    ReplyDelete
  2. Love the colour of the skirt (and matching nails!) and the denim jacket is great :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  3. you look so beautiful! great shoes!

    ReplyDelete
  4. cute skirt!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!