simple but fabulous - 48


breakfast at starbucks
Mein Freund und ich haben im Laufe der Zeit, seit dem wir zusammen in Hong Kong leben ein kleines Ritual entwickelt, und dass ist  ein gemeinsames Frühstück bei Starbucks am Freitag Morgen. Wir nehmen uns extra etwas mehr Zeit vor der Arbeit und nutzen den Morgen, um das bevorstehende Wochenende zu planen bzw. zu besprechen. Dieses Ritual ist eher zufällig entstanden, dass ich mittlerweile aber auch nicht missen möchte. 

Over time, since we've been living in Hong Kong, my boyfriend and I have developed a little ritual, and that is a breakfast at Starbucks on Friday morning. We take an extra little more time before going to work and use the morning to plan the upcoming weekend. This ritual has arisen by chance, but now I don't even want to miss it.

dessert - always my favorite part of a dinner

love is in the air - valentine's decoration everywhere

bought some pretty things
started my running routine again!

Follow me on instagram: bynicolehk
Follow on Bloglovin

3 comments

  1. Is that blueberry cheesecake?...so lovely! Reminds me on my time in Japan, where they always had everything look like a miniature version of otherwise average sizes...
    Let us know more about your routine!

    http://jezzdallasmakeup.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mein Freund und ich haben ein ähnliches Ritual. Jeden Samstag oder Sonntag gehen wir früh zu Starbucks, trinken Kaffee, lesen Bücher oder spielen mit den iPads. Hat sich irgendwie so eingebürgert :)

    Liebe Grüße,
    Anett

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!