long time ago

shirt - no name, skirt - co name, cardigan - cotton on, scarf - cotton on, watch - michael kors, nail polish - nicole by opi, sandals - cotton on
Heute zeige ich euch nochmal ein paar Outfitbilder, die bereits vor Wochen, wenn nicht sogar schon Monaten entstanden sind, als man noch einen Rock mit Sandalen tragen konnte und nicht wie im Moment mit Strumpfhose und Boots. Ich bin noch nicht ganz in meiner üblichen "Bloggerroutine" angekommen, da ich diese Woche immer ziemlich lange arbeiten musste, um all die Projekte zu bearbeiten, die während meines Urlaubs in meiner Heimat liegengeblieben sind.

Today I show you a few outfit pictures that have been taken some weeks ago, if maybe  not already months ago,when it was still possible to wear a skirt with sandals and not with tights and boots. I'm still not back in my normal "bloggers routine", since I've always had to work overtime to work on all the projects that have been on hold during my holiday.





Follow on Bloglovin

5 comments

  1. Dieser Rock ist doch mal sehr schön ! :)

    ReplyDelete
  2. Love the texture of the t-shirt and the print on the skirt is so pretty!

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  3. Lovely skirt!
    Melly
    http://morgane-le-fay.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. love these pictures! happy monday!

    xoxo from nyc & http://www.the-beautiful-things.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!