earring bling

earring bling

5. Earrings / 3. Earrings / 1. Earrings / 6. Earrings / 4. Earrings / 2. Earrings

Ich bin schon seit längerer Zeit auf der Suche nach schönen Ohrringen, da ich leider alle meine Ohrringe entweder verlegt oder verloren habe. Ich bin seit ich mein Pandora Armband von meinem Freund bekommen habe, bin ich ein grosser Fan von Pandora und habe dort wunderschöne Ohrringe entdeckt, die nun ganz oben auf meiner Wunschliste stehen. Zum Glück ist es nicht mehr lang bis zu meinem Geburtstag! :-)

I have been in search of beautiful earrings for a long time, because I have misplayed or lost all my earrings. After I've received my Pandora bracelet as a gift from my boyfriend, I'm a big fan of Pandora, where I discovered these beautiful earrings that are now on top of my wish list. Fortunately, it is not long until my birthday! :-)

Follow on Bloglovin

(This post has been submitted to the IFB project #79 Your Best Earring Bling)

3 comments

  1. Nr. 3 finde ich besonders schön !!! :)))

    ReplyDelete
  2. Nice pieces ;) xoxo Mina.
    My blog: The Style Fever if you want we can follow each other, let me know :)

    ReplyDelete
  3. Ich bin seit ich mein Pandora Armband von meinem Freund ... iohrringe.blogspot.de

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!