sweet christmas (my favorite desserts of 2012)


lemon tiramisu
Weihnachten verbinde ich auch immer mit leckerem Essen und natürlich tollen Desserts! Meine Zwillingsschwester und ich suchen jedes Jahr nach einem neuen Rezept, so dass wir einen krönenden Abschluss fuer das unglaublich leckere Essen, dass meine Mutter zaubert, haben. Wir sammeln daher das ganze Jahr nach Ideen und falls ihr noch auf der Suche nach einen leckerem Nachtisch seid, seht ihr hier nun einige meiner Lieblings-Desserts des vergangenen Jahres.

I always associate Christmas with delicious food and of course great desserts! My twin sister and I are looking for a new recipe every year, so we have a grand finale for the incredibly delicious dinner that my mother made every year. We are collecting recipes throughout the year and if you are still looking for a delicious dessert, here are some of my favorite  desserts of the last year.


homemade yoghurt ice cream

pudding-trifle with chocolate cookies
cookie tiramisu with pineapple salsa

Follow on Bloglovin

(This post has been submitted to thIFB project #75: Share your greatest hits of 2012)

4 comments

  1. Wow, all look so yummy! You should share the recipie, the homemade yoghurt ice-cream looks so delicious!

    ftashion
    ashlapin

    ReplyDelete
  2. Oooh, wie lecker!!!!! Ich als Asiatin bin natürlich "fress-aphin" ^_* und hab wieder wie beim letzten Post HUNGER!!!!
    Yuna

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!