gingerbread cake


Nachdem ich bereits ein paar Weihnachtsplätzchen (hier und hier) gebacken habe und auch schon einen Stollen geniessen durfte, habe ich letztes Wochenende zum ersten Mal einen Honigkuchen gebacken. Mir persönlich hat er nicht so gut geschmeckt, aber mein Freund war total begeistert! Was aber auch total nach meinem Geschmack war, war der wunderbare Duft der durch unsere Wohnung gezogen ist und meine Vorfreude auf Weihnachten noch hat wachsen lassen!

After I have already baked some Christmas cookies (here and here) and have had a tasty fruit loaf, I baked a gingerbread cake last weekend for the first time. For me personally, it did not taste that good, but my boyfriend really loved it! But what was totally my taste, was the wonderful smell that was everywhere in our apartment!





Follow on Bloglovin

2 comments

  1. Ooo..your cake does look yummy!! Glad that your other half likes it =)
    *If you have some time, I hope you would try your luck at my blog's giveaway.

    http://www.diva-in-me.com

    ReplyDelete
  2. This looks amazing. I'm going to have to make this sometime soon.

    Louisa of Circa Sunday Afternoon


    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!