wine and dine meets james bond

t-shirt - h&m, cardigan - h&m, skirt - otto, bag - comma, belt - h&m, watch - fossil, bracelets - pandora, stradivarius
Letztes Wochenende sind diese Bilder entstanden, als mein Freund und ich auf dem Weg zum Wine and Dine Festival in Hong Kong waren. Leider war es auf dem Festival so voll, dass mein Freund und ich lediglich eine kurze Zeit dort verbracht haben und uns kurzerhand dazu entschlossen haben uns den neuen James Bond Film anzuschauen. Der Film ist wirklich sehenswert und ich kann nur jedem empfehlen, der ihn noch nicht gesehen hat.

These pictures were taken last weekend, when my boyfriend and I were on our way to the Wine and Dine Festival in Hong Kong. Unfortunately, the festival was so crowed that my boyfriend and I have just spent a short time there and have decided spontaneously to watch the new James Bond movie. The movie is worth seeing, and I can only recommend to anyone who has not seen it yet.







Follow on Bloglovin

7 comments

  1. Den James Bond muss ich auch unbedingt noch sehen! :)

    ReplyDelete
  2. What a lovely coloured cardigan, such a bright and beautiful shade :)

    Lea x

    http://shebeginstosee.blogspot.com

    Why not check out my Christmas Yankee Candle giveaway?

    ReplyDelete
  3. I looove your skort, so military!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!