victoria's secret


Könnt ihr es auch noch kaum erwarten, dass endlich die Victoria's Secret Show 2012 im Fernsehen gezeigt wird?! Ich muss ja zugeben, dass ich diese Form der Fashionshow wirklich gerne schaue, da sie einfach total viel Spass und Freude versprüht und alles nicht so "ernst" abläuft wie bei anderen Modenschauen. Einen kleinen Vorgeschmack auf das was uns am 04. Dezember erwarten wird, zeigt dieses Video! Enjoy! :-)

Are you also already looking forward to the day when the Victoria's Secret Show 2012 will be shown on television? I have to admit that I like this kind of fashion shows because they are so much fun and joy and everything is not as "serious" like at other fashion shows. A small taste of what we can expect on 4th of December shows this video! Enjoy! :-)

Follow on Bloglovin

9 comments

  1. I always look forward to Victoria Secret's fashion show! Like what you say, the whole show is just so much fun! Hey babe, following you right back! Thank you for dropping by our blog and commenting! Drop by again!

    Fang Ting
    ftashion

    ReplyDelete
  2. I nicole! I like ur blog :)
    follow each other dear? www.beautifullflavya.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wunderbar.. ich hatte bis jetzt leider noch nichts davon gesehen :/ Bin shcon so gespannt auf die komplette show!!! & ich liebe diese windrädchen flügel :D

    ReplyDelete
  4. Ich, ich, ich!!! Endlich mal wieder ein Show bei der die Mädels auch noch aussehen wie weibliche Wesen und nicht wie abgehungerte Jungs! Ich frage mich zwar immer noch, was sich die Veranstalter bei Justin Bieber gedacht haben aber naja, das ist vielleicht auch einfach Geschmackssache... Aber die Show ist definitiv ein Highlight!

    ReplyDelete
  5. I loveeee the VS fashion show.. can't wait. The women are ridiculously hot, the music is awesome, the outfits are sexy as hell.

    ReplyDelete
  6. Tolle Show !!! Ich fidne die Mädels mittlerweile aber leider zu dratig :(

    ReplyDelete
  7. following back :)

    If you are in US, enter my giveaway

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I look forward to the watching the show!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!