hong kong star ferry


dress - primark, cardigan - h&m, watch - michael kors, necklace - accessorize, bracelet - h&m, shoes - h&m, bag - comma, nail polish - opi
Bereits hier habe ich euch von einem der ältesten und wie ich finde schönsten Verkehrsmittel in Hong Kong erzählt, aber es gibt noch ein weiteres Transportmittel mit dem ich wahnsinnig gerne "fahre' und zwar ist das die Hong Kong Star Ferry! Die Star Ferry verbindet Kowloon und Hong Kong Island und ist ein tolle Alternative zu der modernen MTR. 

In this post I've already told you about one of the oldest and in my opinion most beautiful  public transports in Hong Kong, but there is another means of transport which I love to "ride" and that is the Hong Kong Star Ferry! The Star Ferry connects Kowloon and Hong Kong Island and is a great alternative to the modern MTR.








Follow on Bloglovin

22 comments

  1. Dankeschön für deinen Kommentar :)
    Die Bilder sind toll! Ich mag dein Outfit total :)

    ReplyDelete
  2. nice necklace, love hammered detailing

    http://www.moneasywardrobe.com

    ReplyDelete
  3. You look beautiful, I like your necklace <3

    Lea x

    It's Such A wonderful Life -
    http://shebeginstosee.blogspot.com

    Why not check out my Christmas Yankee Candle Giveaway?

    ReplyDelete
  4. Thanks for your comment!
    I love the necklace and watch! And that shade of pink on your nails is beautiful!
    x
    vale

    ReplyDelete
  5. I lvoe your big gold necklace its perfect with your white outfit!

    ReplyDelete
  6. Oh wie schön...ich war leider noch nie in Hong Kong...leider.
    Wie kommt eine Deutsche nach Hong Kong? Genauso wie eine Koreanerin nach Deutschland? ^_^
    Übrigens Du siehst bezaubernd aus!
    Yuna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank fuer deinen lieben Kommentar!
      Die Liebe hat mich nach Hong Kong gebracht, so wie das meistens ist! :-)

      Delete
  7. I love that white dress you are wearing. Lovely photos from the ferry
    www.thoughtsofpaps.com

    ReplyDelete
  8. Following you on bloglovin too. Hope you can follow back too.
    www.thoughtsofpaps.com

    ReplyDelete
  9. Lovely pics and white dress is too gorgeous <3
    xo

    glamDevils

    ReplyDelete
  10. you look really great on that white dress! I liked it so much! xx

    ReplyDelete
  11. thank you for your comment!!!I really liked your blog, you have great photos! i followed you back!!!like my facebook page : https://www.facebook.com/Ste.Mahandmadecreations
    xoxo
    http://stemacreations.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  12. wow, really interesting that you live in HK. I love Asia and I am super jealous !

    ReplyDelete
  13. tolle fotos!
    Bin neue Leserin von dir.
    Freue mich über einen Gegenbesuch.
    Vielleicht gefällt dir mein Blog ja, dann wäre es lieb wenn du mir auch folgst!
    Herzliche Grüße, Petra

    ReplyDelete
  14. great outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. beautiful outfit!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    ReplyDelete
  16. Wunderschöne Bilder und ein tolles Outfit! Ich finde deine Kette ganz bezaubernd! :)

    Liebe Grüße,
    Sara.

    ReplyDelete
  17. Haha, mit der Star Ferry bin ich auch schon gefahren (oder sollte man geschippert sagen?). ;) In Kowloon hab ich damals ein tolles Schmuckgeschäft gesehen, was ich beim zweiten Mal aber leider nicht mehr wieder gefunden habe... ;)

    ReplyDelete
  18. Ich möchte auch soooo gern nach Hong-Kong :)
    Bin sehr neidisch!

    Lg ALlie

    ReplyDelete
  19. Thanks for the follow. Now following you too. Nice style and blog! The dress is so lovely!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!