cinnamon rolls


cinnamon rolls
Ich wollte schon seit einer kleinen Ewigkeit Zimtrollen ausprobieren, da ich sie bereits auf einigen Blogs gesehen habe und ich Gebäck mit Zimt einfach liebe, besonders wenn es so langsam  auf den Winter und somit Weihnachten zu geht! Am letzten Sonntag war es dann nun soweit und ich habe dieses Rezept ausprobiert. Das Ergebnis hat meine Erwartungen vollkommen erfüllt und ich werde sie bestimmt nicht zum letzten Mal gemacht haben. 

I've wanted to try cinnamon rolls for quite a while now, since I've already seen them on several blogs and I just love all kind of pastries with cinnamon, especially if the winter and thus Christmas is coming! Last Sunday I got the time and I've tried this recipe. The result met my expectations and I will make them definitely again.






Follow on Bloglovin

12 comments

  1. oooh, wie lecker, ich liebe Cinnamon Rolls! Deine sehen ganz köstlich aus! Da hätt ich jetzt gern eine von <3

    Lass es dir gut gehn!

    Liebe Grüße, Ann-Katrin
    von penneimtopf.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haette dir nur zu gerne eine abgegeben! :-)

      Delete
  2. Oh maaaaaaaannn. Daran könnte ich mich bewusstlos essen !!!!

    ReplyDelete
  3. Oh my they look so prefect!

    Lea x

    http://shebeginstosee.blogspot.com

    Why not check out my Christmas Yankee Candle giveaway?

    ReplyDelete
  4. All of a sudden I'm drooling :-D

    ReplyDelete
  5. i just pin it to my pinterest, need to try this soon.)))

    kisses from Milano
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. Yumm this looks so good haha. I am following you now<3

    ReplyDelete
  7. this is mouth watering!! yumm

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mmm. The perfect start to a day. Fabulous post, love. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest outfit. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. I really envy you! Im in love with starbucks, but we don't have in my country :/
    Greetings
    Ale

    ReplyDelete
  10. Das sieht so lecker aus! Ich liebe Zimtschnecken und das Rezept hört sich gut an.

    Liebe Grüße

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!