new combination

dress - h&m, cardigan - cotton on, belt - h&m, shoes - coy yon on, bag - comma, watch - michael kors, bracelet - h&m, nail polish - opi
Zu Beginn des Sommers habe ich mir dieses schlichte, aber, wie ich finde, sehr schöne Kleid bei H&M gekauft und gerade seine Schlichtheit macht es zu einem wahren Kombinationswunder (siehe hier und hier) und somit zu einem meiner Lieblingskleidungsstücke, das ich Dank der warmen Temperaturen in Hong Kong noch ohne zu frieren am vergangenen Wochenende tragen konnte.

At the beginning of last summer I bought this simple, but in my opinion very beautiful dress from H&M and especially its simplicity makes it perfect for different combination (see here and here), and therefore to one of my favorite clothes. Thanks to the warm temperatures in Hong Kong  I was able to wear it last weekend without being cold.






4 comments

  1. Hey, really nice blog and great photos!!!
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)
    www.gvozdishe.com

    ReplyDelete
  2. das kleid hat eine freundin auch, ich finde es soooo toll :)

    ReplyDelete
  3. Hello, hello! Thank you for the sweet comment, following now :)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!