simple but fabulous - 39

beautiful sunny weather in Hong Kong
Leider waren die vergangenen Tage ziemlich anstrengend für mich und das lag nicht nur daran, dass ich viel um die Ohren hatte, sondern vielmehr, dass ich mit meinem Jetlag zu kämpfen hatte. Die erste Woche in Hong Kong nach unseren Aufenthalten in Deutschland ist echt immer total hart, man ist nämlich immer müde, wenn man eigentlich wach und aktiv sein sollte und dagegen putzmunter, wenn es Zeit zum Schlafen ist! Echt blöd! 
Na ja, mittlerweile ist mein Körper auch endlich in der richtigen Zeitzone angekommen und einige kleine Highlights gab es natürlich trotzdem in den vergangenen Tagen! 
Habt ihr auch schon mal mit einem Jetlag rumgeärgert?

Unfortunately, the last few days have been pretty tough for me, and it was not just because of the fact that I was very busy, but rather that I was struggling with a jetlag. The first week in Hong Kong after our stays in Germany are always so hard, since you are tired when you actually should be awake and active and you are bright-eyed and bushy-tailed when it is time to sleep! Really stupid!
Well, now my body finally arrived in the correct time zone, and there were of course some small highlights in the last few days!
Have you ever struggled with a jet lag?

having sushi for dinner - difficult to make a decision!!!

having a ride with the mini bus - it is like a ride with the roller coaster! :-)

by accident I found a bakery shop, which sells German cakes - i'm in heaven!

hot pot dinner with our friends


Follow on Bloglovin          

10 comments

  1. Vielen Dank für deinen lieben Kommentar!

    ReplyDelete
  2. Vielen Dank für deinen lieben Kommentar bei mir. Tut mir leid, dass ich jetzt erst antworte, aber irgendwie hänge ich grad mit kommentieren hinterher.

    Ui Hong-Kong, da bist du ja ziemlich weit weg :-) Die Bilder finde ich super, finde es immer sehr interessant Einblicke in eine "fremde" Welt zu bekommmen.

    Liebste Grüße
    Steffi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke schön für deinen Kommentar! :-)

      Delete
  3. whoah , well your photos are better than mine and the content is amazing . I would love to interview to www.dtripazcorazon.com , let me know if you agree

    :)

    ReplyDelete
  4. Hi, great pictures - I'm jealous :)
    Thank you so much for visiting my blog :)

    Vanessa
    xx

    http://www.wardrobeunderconstruction.com/

    ReplyDelete
  5. Hiii :)
    Thans for u visit!
    I'm follow u.
    XO

    http://bruh-correa.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  6. Thank you for following my blog and your nice comment. I am your next follower:)
    xoxo
    http://findingwaveland.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!