simple but fabulous - 36

new in: top and burgundy ants from h&m
Nachdem mich an vergangenen Wochenende bereits die neuen Kollektionen für den Herbst verzaubert haben und schon die ersten Kleidungsstücke bei mir einziehen durften, habe ich auf der anderen Seite auch noch einige Dinge des Sommers genossen, wie frische Kirschen und türkisen Nagellack!

After the new fall collections have already charmed me and the first clothes have been allowed to move into my wardrobe, I also enjoyed some typical the summer things on the other side, like fresh cherries and turquoise nail polish!

turquoise nail polish

perfect summer snack: cherries

on my way home

beautiful decoration in a mall

Follow on Bloglovin

3 comments

  1. I love the top!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. der nagellack ist super toll!!!

    ReplyDelete
  3. Ich habe die selbe Jeans von H&M!!! Sind sie nicht einfach toll??? Ich will sie noch in Blau haben....oder wenn sie einen Oliventon haben will ich sie auch =D

    xoRosie
    http://teacupsanddresses.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!