season's trends wardrobe check

blouse- cotton on, blouse - bershka, blouse - h&m
Jedes Mal, wenn eine neue Saison bevorsteht, blättere ich mit grosser Freude durch meine Lieblingszeitschriften und bestaune die neuen Trends, die uns in den nächsten Monaten begleiten werden. Natürlich weiss ich beim Blättern schon, dass ich das ein oder andere neue Teil kaufen werde, denn einen Parka, wie diesen hier, besitze ich leider noch nicht. Glücklicherweise (für meinen Kontostand) befinden sich aber auch schon ein paar Kleidungsstücke in meinem Kleiderschrank, die ich in der nächsten Saison hervorragend tragen kann.

Each time when a new season is coming, I run over the pages of my favorite magazines with great joy and marvel at the new trends that will accompany us in the coming months. Of course I know by flipping through the magazines already, that I'll buy one or the other new item, e.g. a parka, like this one here, since I don't have one. But fortunately (for my account balance) there are already a few clothes in my closet that I can wear perfectly in the next season.

pants - bershka, jacket - bershka

skirt - h&m, sweater - h&m

shirt - h&m, shirt - h&m

booties - h&m

Follow on Bloglovin

3 comments

  1. I love everything!!
    kisses from Milan
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Die Blusen auf dem oberen Bild, ein Traum :)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!