movie morning

sweater - stradivarius, shorts - h&m, shoes - cotton on, bag - comma, watch - michael kors, bracelet - h&m, nail polish - nicole by opi
Am Samstag haben mein Freund und ich uns spontan entschieden am Sonntag ins Kino zu gehen, um den neuen Batman Film zu sehen, von dem wir schon viel Gutes gehört hatten. Leider waren alle Vorstellungen so gut wie ausgebucht und lediglich die Vorstellung um 10 Uhr morgens hatte noch einige freie Plätze. Ich war bisher noch nie morgens um 10 Uhr im Kino, aber da wir noch keine weiteren Pläne für den Sonntag hatten, haben wir spontan Karten gebucht.
Am Sonntag morgen war es dann auch etwas am regnen, also perfektes Wetter um ins Kino zu gehen. Bei meiner Outfitwahl habe ich mich für einen leichten Pullover entscheiden, den ich im Sale bei Stradivarius entdeckt hatte und der einfach perfekt war, um mich gegen die Kälte im Kino zu schützen.

On Saturday my boyfriend and I decided spontaneously to go to the movies on Sunday to watch the new Batman movie, of which we had heard many good things. Unfortunately, all the movie shows were almost sold out and only the show at 10 o'clock in the morning had a few left places. I've never been in the morning at the movies, but since we didn't have any other plans for Sunday, so we booked tickets spontaneously.
On Sunday morning it was raining a little bit little, so the perfect weather for going to the movies. For my outfit I chose a light sweater, which I had found on sale at Stradivarius and was just perfect to protect me against the cold in the cinema.







Follow on Bloglovin

10 comments

  1. The watch and the sandals look lovely for summer! Compliment each other really well :)

    www.nayabloves.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I love this so much! Cute shorts :)

    xo Courtney from StrawberreeSwing.com

    ReplyDelete
  3. Sehr schönes Outfit, und die Uhr erst :) Um 10 ins Kino hab ich auch noch nie ausprobiert hihi

    ReplyDelete
  4. richtig hübsches outfit :)
    die shorts sehen klasse aus ^_^
    <3

    ReplyDelete
  5. The pink with the zebra stripes is such a great combo! Adorable outfit!

    ReplyDelete
  6. die short ist ja cool!

    www.ketchembunnies.com

    ReplyDelete
  7. my darling you look gorgeous you have new follower with bloglovin pls support me back many kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Very nice outfit ! You look gorgeous! Great blog !
    Have a wonderful day :)

    xxx
    S'LK

    ReplyDelete
  9. Lieben Dank für deine Glückwünsche :)

    ReplyDelete
  10. aaaaww die shorts sind ja perfekt!!!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!