summer sale in hong kong

blouse with print and studs - zara
Langsam neigt sich der Sommerschlussverkauf in Hong Kong seinem Ende und ich möchte euch heute meine kleinen Schätze zeigen, die ich in den letzten Wochen gekauft habe. Einige Teile hatte ich bereits vor dem Schlussverkauf gesehen, aber damals waren sie mir einfach zu teuer bzw. sie waren meiner Meinung nach den Preise nicht wert. Aber da ich nun teilweise sogar 50% Rabatt auf die Sachen bekommen musste ich sie sofort kaufen.

Slowly summer sales in Hong Kong tends to an end and today I would like to show you my little treasures that I bought in the last few weeks. Some items I had seen prior to summer sale, but back then they were just too expensive or they were in my opinion not worth the price. But since I now received50% discount on some items, I had to buy them immediately.

striped shirt - zara, peplum shirt - zara

dress - zara

dress - h&m

loafers - aldo

leo blouse - zara

Follow on Bloglovin

22 comments

  1. Replies
    1. Vielen Dank! Finde ich auch! :-)

      Delete
  2. I'm loving those loafers. X

    Lea x

    http://shebeginstosee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. That peplum white top is gorgeous!

    Xx
    Esther

    estellelamode.com

    ReplyDelete
  4. Tolle Sachen :)
    Lust auf gegenseitiges verfolgen? Ich fange schonmal an & würde mich freuen wenn du meinen Blog auch verfolgen würdest! :)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Wow, das schwarze Kleid gefällt mir richtig, richtig gut!! :)

    ReplyDelete
  6. Sehr süßer Blog und ich folge dir mal.
    Vielleicht magst du mir ja auch folgen?
    Ich würde mich sehr freuen.

    minnja.blogspot.de

    LOVE
    Minnja

    ReplyDelete
  7. The floral dress is very beautiful!
    I like the animal print shirt too!
    If you want, check out my blog:

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. amazing finds, the floral dress and leopard blouse love them, nice blog, follow each other? let me know and i will follow right back
    http://shana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. I love the floral dress, so cute!
    Great blog :)

    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  10. I love everything! I just started a blog!!! Would you mind checking it out?? :)


    http://critiquelamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nice purchases =)
    Hey I'm your newest follower now, and I hope you will visit my blog too and let me know your opinion...maybe you could follow me back if you like it!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  12. Hello! thanks for visit my blog, I like the leopard print blouse of Zara, is sochic, follow you back, keep in touch!
    xo

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. so cute!!! I'm adoring your leopard blouse!!
    kisses
    Pau

    ReplyDelete
  14. Very cute. Especially loving the Zara dress. It seems like Zara can do no wrong! Thanks for sharing.


    Hannah from I am a lifestyle blog

    ReplyDelete
  15. Das weiße Shirt von Zara ist echt toll!

    ReplyDelete
  16. ich mag das weiße top!

    ich mache im moment eine blogvorstellungs-aktion. vielleicht hast du ja lust mitzumachen. ich denke du hättest gute chancen. 5-10 blogs werden ausgewählt.
    http://www.strangenessandcharms.blogspot.de/2012/07/win-blog-presentation.html

    lg
    dahi

    ReplyDelete
  17. was für eine reiche Auswahl - ich nehm das kleine schwarze.....

    ReplyDelete
  18. Das bunte Zara Kleid sieht einfach super aus!!! Das will ich auch unbedingt! :))
    Alles Liebe
    Laura

    http://everything-laura.blogspot.de/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!