blue blouse

blouse - h&m, shorts - cotton on, belt - cotton on, shoes - deichmann, clutch - cotton on, watch - michael kors, bracelet - accessorize, bangles - h&m
Vergangenes Wochenende waren mein Freund und ich mit Freunden zum Dinner verabredet und da die Temperaturen in Hong Kong zur Zeit immer weit über 25 Grad sind, in Restaurants und Gebäuden aber immer die Klimaanlagen so hoch eingestellt sind, dass man sich fast wie in einem Kuehlschrank fühlt, habe ich mich für eine leichte Sommerbluse und ein paar Shorts entschieden. Die Bluse habe ich vor einiger Zeit bei H&M entdeckt und liebe sie ueberalles, da sie so wunderbar kombinierbar ist. 

Last weekend my boyfriend and I met  some friends for dinner and since the temperatures in Hong Kong are currently above 25 degrees, but inside of restaurants and buildings the air conditioning is so strong that it almost feel like inside of a fridge I've opted for a light summer blouse and a pair of shorts. This blouse I've found some time ago at H&M and I love it, because it is so versatile.






Follow on Bloglovin

25 comments

  1. Sieht einfach nur toll aus !

    ReplyDelete
  2. great look! simple, casual AND chic!

    ReplyDelete
  3. great look (outfit), girl & blog!
    würde mich freuen wenn du auch mal bei mir vorbei schaust & keep in touch...

    www.somniiQ.blogspot.com
    sent with love ♥ somnııQ

    ReplyDelete
  4. Looks comfy and chic!


    Stop by!
    http://hereaway.blogspot.com
    http://www.etsy.com/shop/XtiffanychenX

    ReplyDelete
  5. i really like your jewelry!
    http://weallarequeens.blogspot.gr

    ReplyDelete
  6. Great post. I follow your Blog now.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    ReplyDelete
  7. This is a lovely post and a great blog ,maybe we could follow each other?

    ReplyDelete
  8. Beautiful! :)
    Join my Giveaway if you want and win $50 on LoveMartini site! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wunderschön, da gefällt mir ja echt alles :) Die Uhr, der Schmuck, die Tasche, Die Bluse und sowieso das erste Foto, toll ;)

    ReplyDelete
  10. This is great, your shorts are the perfect length, I'm really struggling to find some like that!

    Lea x

    http://shebeginstosee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love this so much! As much as I love a good fashion blog...its nice to see someone posting fabulous outfits that are actually wearable! lol

    x Courtney from Strawberree Swing

    ReplyDelete
  12. Sehr schönes Outfit! (Ach, übertreibt man es in Hong Kong auch gern mit den Klimaanlagen? In den USA hat mich das schon genervt...)

    ReplyDelete
  13. schönes outfit! ich finde die kombination von der langärmligen bluse mit den kurzen short super! :)

    ReplyDelete
  14. die bluse ist echt hübsch, aber auch die shorts gefallen mir ^_^
    <3

    ReplyDelete
  15. Lovely blog you have here so am following you via GFC and bloglovin! Hope you would follow me back!

    xoxo, Alee
    http://aleemerican.blogpsot.com

    ReplyDelete
  16. Superschönes Outfit! Toller Blog!!! :)

    Lischen
    xxx

    ReplyDelete
  17. du siehst bezaubernd aus! :)
    lg summer

    ReplyDelete
  18. Mittlerweile ist zwar schon Herbst, aber das Outfit gefällt mir unheimlich gut. Von Kopf bis Fuss top gestylt und dabei wahrscheinlich irrsinnig bequem...

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!