floating restaurant

shorts - cotton on, shirt - h&m, bel - cotton on, bag - h&m, bracelets - h&m, stradivarius, watch - fossil, nail polish - nicole by opi
Am Sonntag waren mein Freund und ich mit Freunden Brunchen auf dem TOP DECK des Jumbos Restaurants, einem "Floating Restaurant" in Aberdeen. Der Vormittag war wunderschön mit leckerem Essen und guten Gesprächen. Bei warmen Temperaturen habe ich mich für ein Outfit in Nudetoenen entschieden und gleich die Gelegenheit genutzt, um meine neuen Wedges auszuführen.

On Sunday my boyfriend and I had a brunch with friends on the TOP DECK of the Jumbo restaurant, a "floating restaurant" in Aberdeen. The morning was beautiful with good food and good conversations. Because of the warm temperatures I've decided on an outfit in nude shades and use the opportunity to wear my new wedges.










Follow simple but fabulous

8 comments

  1. your outfit today is really 'simple but fabulous'.
    great colours and shoes :)

    ReplyDelete
  2. i love this ring!
    kisses from prague
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Nice look for a chic walk...! and amazing place, i love this pics...!
    Do you like my last look? xoxo
    Caro.-


    http://www.locaporlamodablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sehr schön, gefällt mir alles super, auch das Shirt. Da fällt mir ein, dass ich so ein ähnliches hab, jetzt weiß ich, wie ich es kombinieren kann ;)

    ReplyDelete
  5. wunderschönes outfit :)
    das shirt ist ja klasse & der ring is wirklich hübsch.
    <3

    ReplyDelete
  6. Wow, I just found your blog and its so interesting to read! Thank you for sharing!

    www.styliststeph.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!