blossoms

sweater - h&m, shorts - cotton on, tights - h&m, boots - deichmann, bag - comma, watch - fossil, necklace - gift, bangles - h&m, stradivarius
Da mein geliebter "Haus- und Hoffotograf" (mein Freund) zur Zeit in Indien weilt, konnte ich letztes Wochenende leider kein neuen Outfitbilder machen. Daher zeige ich euch heute ein paar Bilder, die bereits vor ein paar Wochen entstanden sind. Zur damaligen Zeit war es noch etwas kälter, so dass ich eine Kombi aus Sweater und Shorts gewählt habe.

Since my beloved "House and Court Photographer" (my boyfriend) is in India at the moment, I could not take any new outfit pictures last weekend. Therefore, I will show you some pictures that were already taken a few weeks ago. At that time it was a little bit colder, so I have chosen a combination of sweater and shorts.







Follow simple but fabulous

7 comments

  1. you look so pretty
    kiss from prague
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your lovely comment!

      Delete
  2. das outfit ist echt super schön.
    bloß schade, dass man den sommer nicht geniesen kann und immer noch pullover braucht.
    <3

    ReplyDelete
  3. ich liebe den schmuck dazu ;) sehr schick.lg

    ReplyDelete
  4. schönes outfit, casual aber dennoch top!!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!