simple but fabulous - 30

looking forward to our trip to tokyo
Mein absolute Highlight dieser Woche ist unser Kurzurlaub in Tokio. Wir werden am Freitag für vier Tage nach Tokio fliegen und ich bin schon so unglaublich doll aufgeregt, denn ich habe in den letzten Tagen fleissig den Reiseführer gewälzt und bin echt begeistert von Tokio und freu mich schon auf ganz viel leckeres Sushi, wunderschöne Kirschblüten und viele andere Highlights. 

My highlight for this week is definitely our short trip to Tokyo. We are going to fly to Tokyo on Friday to stay there for four days  and I'm so incredibly excited. The last couple of days I have read our travel guide and I'm so excited about Tokyo and I'm looking forward to lots of delicious sushi, beautiful cherry blossoms and many other highlights.

delicious dessert with fresh berries

wonderful weather in Hong Kong

time for doing pilates

Follow simple but fabulous

7 comments

  1. Hey Nicole...I HIGHLY recommend checking out LOFT and TOKYU HANDS. You'll be in HEAVEN! Can't wait for your pictures and tales of adventure.
    Be safe and have lots of fun, girl!

    ReplyDelete
  2. Ah das Wetter bei euch ist schön, bei uns jetzt endlich auch ;) Glaub dir sofort, dass du dich auf den Städtetrip freust ;)

    ReplyDelete
  3. Hi Nicole

    Thanks for visiting my blog.

    I'm your new follower.

    ReplyDelete
  4. Du wohnst in Hong Kong und fliest nach Tokyo du bist echt unfair ! :D
    Ich bin total neidisch, ich will auch unbedint wieer nach Tokyo, ich freu mich schon auf deien Bilder
    Lg, Vivi
    http://vivivichen.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!