simple but fabulous - 27

i love it and it was on the top of my wish list
Wie ihr wisst hatte ich letzten Freitag Geburtstag und daher wurde meine vergangene Woche vor allem von grosser Vorfreude auf meinen Geburtstag und Freude über wunderschöne Geschenke bestimmt, die ich euch heute teilweise zeigen möchte. Meine Freunde und Familie haben mir viele Wünsche erfüllt, die schon lange auf meiner Wunschliste standen und mich darüber hinaus noch mit einigen tollen Geschenken überrascht!

As you know, last Friday was my birthday and therefore last week was determined by great anticipation for my birthday and by wonderful gifts. Some of them I would like to show you today. My friends and family fulfilled a lot of my wishes, which were on my wish list for a long time and surprised me with some great gifts!

handmade chocolate 

happy birthday chocolate from Germany

brushes from bobbi brown

20 comments

  1. the handmade chocolate looks so fun, must be yammy

    ReplyDelete
  2. Oh, die Bobbi Brown Pinsel sind bestimmt toll! Und die Pralinen sehen ja echt lecker aus :)

    ReplyDelete
  3. Ui echt tolle Geschenke (:
    Bekomme gleich Gelüste, wenn ich die Schokolade sehe.
    Wünsche dir seeeehr nachträglich noch alles Gute! <3

    ReplyDelete
  4. oh ja, dieses parfüm ist toll, ich mag es auch sehr! und seit wann bitte gibt es smarties milka schokolade und warum bitte kenne ich die noch nicht???
    xxx Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habe die Schokolade von meiner Schwester bekommen und bin auch total begeistert! Echt tolle Kombination oder?

      Delete
  5. Happy belated birthday. I love Marc Jacobs Daisy too.
    www.thoughtsofpaps.com

    ReplyDelete
  6. Awesome! God how I love birthdays :D hehe seems like you had a great one! Happy belated Birthday! Hope you had a wonderful day celebrating you!
    xo V


    rdy4wknd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your birthday wishes!

      Delete
  7. i love bobby brown!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  8. Happy belayed birthday! Love the perfume and also the sweets.. omg!
    of course i'm following you!

    ReplyDelete
  9. Echt tolle Geschenke! :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  10. Boby Brown forever ;) Follow each other, kisses from Spain.



    http://www.comounaprincesa.com/

    ReplyDelete
  11. Ja ich bin auch schon gespannt, hoffentlich kriege ich morgen passende Förmchen, dann mach ich mich gleich ans Werk :)

    ReplyDelete
  12. Oh, I love bdays, even though I don't always celebrate mine. Happy b-day even though I'm a bit late! :) xxx

    ReplyDelete
  13. The chocolates look yummy.

    Following you now. If you want, you can also check out my blog. Here's the address:
    http://hotpinkchronicles.blogspot.com

    Kisses!

    ReplyDelete
  14. Die Milkaschoki haben wir auch letzten auf Vorrat gekauft und es is sooo lecker!!
    Aber sehr sehr schöne Geschenke hast du bekommen :)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!