new bag

jacket - bershka, scarf - cotton on, t-shirt - primark, belt - h&m, shorts - cotton on, tights - no name, shoes - cotton on, bag - comma
Am vergangenen Wochenende hatte ich das erst Mal Gelegenheit meine neue Tasche auszuführen, die ich von meinem Freund zum Geburtstag bekommen habe und echt total liebe. Ich bin total happy über dieses Geschenk, denn ich war schon sehr, sehr lange auf der Suche nach einer neuen Tasche. Die Schwierigkeit bestand immer darin, dass ich besondere Anforderungskriterien habe, die eine Tasche erfüllen muss. Dazu gehört, dass sie nicht zu gross, aber auch nicht zu klein sein darf, denn ich schleppe immer so einiges mit mir rum, dann sollte sie auch möglichst viele Fächer haben, so dass nicht alles durcheinander fliegt und ich möglichst schnell an mein Handy, meinen Schlüssel usw. komme und nicht erst den kompletten Inhalt meiner Tasche ausleeren muss. Also, die Aufgabe war nicht leicht, aber er hat sie perfekt gelöst!

Last weekend I had the opportunity to wear my new bag that got from my boyfriend as birthday presents for the first time and I love it. I'm so happy about this gift, because I was looking for a new bag for a very, very long timeThe difficulty has always been that I have special requirements to be met by a bag. This includes ensuring that it is not too largebut should not be too small, because I always carry a lot of things in my bag. Furthermore it should have many compartmentsso that everything has its place in the bag and I can find my mobile phone, key etc. easily and do not have to empty the entire contents of my bagSothe task was not easybut he has solved it perfectly!





20 comments

  1. Great blog, I follow you.
    Nice outfit!

    Kisses

    ReplyDelete
  2. I can never have enough handbags. Just never....love yours...

    ReplyDelete
  3. Wieder einmal bezaubernde Bilder und ein schönes Outfit (:

    ReplyDelete
  4. hi there!!!!!!!!!
    i like so much your blog!!!!!!!!
    i have a new post, i'd like to know what do you think about!
    if you want we could follow each other!
    http://www.2befab.com/2012/02/personal-shoppersan-valentino-day.html
    :)
    xoxo2befab

    ReplyDelete
  5. die tasche ist wirklich sehr schön!
    xxx Anita

    ReplyDelete
  6. nos encanta el look! un besito!!

    ReplyDelete
  7. i love bags,never enough.
    good that you have found your perfect one! its nice

    ReplyDelete
  8. Danke für deinen netten Kommentar. (:
    Ich bin jetzt auch Leserin, dein Blog ist ganz interessant. :)
    -Dana
    http://glitzerwald.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Haha, des ewige gesuche nach ner neuen,perfekten Handtasche :) Leider befinde ich mich noch mitten drin...

    ReplyDelete
  10. hi sweetie, thanks for the lovely comment! I'm following you back now :) your bag is gorgeous too!


    metallicpaws.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. hi, nicole! how are you? long time no see.... good to see that you're doing well and you're looking amazing. love your shorts and tights... you look great! hope to visit again real soon. :)

    xoxo
    jasmine

    ReplyDelete
  12. wonderfull choice! i love these pictures! good work!
    take a loog to my blog. I invite you...and if you want, we coulod follow!
    a big kiss fron an Italian fashion blogger
    Miriamstella
    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    ReplyDelete
  13. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Man muss es da bei euch warm sein, wenn du noch so rumlaufen kannst. ;) Ich friere mir schon morgens immer alles ab, wenn ich in meinem Kleidchen und Strumpfhose noch auf den Zug warten muss. -.-

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  15. Love this bag, nice gift!

    xx Missy
    www.myconcretecatwalk.com

    ReplyDelete
  16. gorgeous bag. I love the outfit you put together for it. ;D

    xoxox,
    Ruvic
    http://ruvicbe.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!