birthday

happy birthday
Gestern war mein Geburtstag und ich hatte wirklich einen fantastischen Tag. Angefangen mit tollen Geschenken, die ich von meinem Freund und meiner Familie (hatten diese bereits bei unserem letzten Besuch in Deutschland mitgenommen)  bekommen habe, wurde ich abends von meinen Freunden und Arbeitskollegen mit einem Geburtstagsdinner überrascht. Ich war so überrascht und hatte einen tollen Abend mit leckerem Essen, guten Gesprächen wunderschönen Geschenken. Natürlich werde ich euch noch einige meiner Geschenke zeigen, aber heute habe ich mal die "Zutaten" für einen perfekten Geburtstag zusammengestellt.

Yesterday was my birthday and I had a fantastic dayI started with great gifts that I've received from my boyfriend and my family, I was surprised by my friends and colleagues with a birthday dinner at the eveningI was so surprised and had a great evening with delicious foodgood conversations and beautiful gifts. Of course, I'll show you some of my giftsbut now I've put together the "ingredientsfor a perfect birthday.

having dinner with friends

making wishes 
gifts

birthday cake or cupcakes

30 comments

  1. Happy birthday, lovely!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your birthday wishes!

      Delete
  2. So pretty! Happy Birthday!!

    ox from NYC!
    -davie+erica

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Happy birthday sweet friend from afar....looks like you had a lovely time. May this year bring you much joy and happiness.

    ReplyDelete
  4. alles gute nachträglich!


    xx

    www.fashionhurtssemi.tumblr.com/

    ReplyDelete
  5. alles gute im Nachhinein und schöne fotos!
    www.ashfld.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I'm following you now! :)
    I like your blog so much!


    http://paulacapel-rules.blogspot.com/
    http://paulacapel-rules.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hallo,
    wünsche dir alles gute nachträglich :)

    ReplyDelete
  8. Alles alles Gute und Liebe nachträglich meine Liebe. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    ReplyDelete
  9. I like everything here.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday! Great pictures :D

    ReplyDelete
  11. HAPPY BIRRFFFDAY!!!! Great pics, Hun... I stumbled here from your comment on Tuula... so glad I did!! I make music, design fashion and doodle my art into a little corner of the blogging universe over at my blog :)

    ❤Morgan xx
    Muso & Fashion designer blogging @ MojoMade

    ReplyDelete
  12. HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH NACHTRÄGLICH ZU DEINEM GEBURTSTAG!!!

    Liebe Grüße
    KAT

    ReplyDelete
  13. thanks for your comment.. Participates to my pink-blogger contest with the fourth photo!!! read more here!

    http://donnapoesia.blogspot.com/2012/01/miss-donna-poesia-contest.html

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!